Program rozwojowy Generali dla Pracowników ESBANKU podsumowany!
2023-07-04W przededniu wakacji także w ESBANKU Banku Spółdzielczym pojawiły się dyplomy i nagrody dla najaktywniejszych Doradców Klienta. Wszystko za sprawą podsumowania programu rozwojowego, do którego ESBANK został zaproszony w 2023 r. przez Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Generali.
W projekcie TU Generali udział wzięli Pracownicy ESBANKU Banku Spółdzielczego, zaangażowani w sprzedaż ubezpieczeń w ramach multiagenecji ESBANK Ubezpieczenia.
„Siłą naszego Banku są m.in. kompetencje naszych pracowników, dlatego ESBANK jest otwarty na wartościowe inicjatywy szkoleniowe. W ramach projektu Generali w sumie kilkadziesiąt osób, podzielonych na dwie grupy, skorzystało z dodatkowej szansy na wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych, relacyjnych oraz sprzedażowych, podnosząc potencjał swoich Zespołów” – podsumowuje współpracę Wiceprezes Zarządu ESBANKU Banku Spółdzielczego, odpowiadający za pion Biznesu, Paweł Braszczyński.
Wyróżnikiem inicjatywy szkoleniowej TU Generali jest dopasowanie programu do aktualnych wyzwań sprzedawców w zakresie obsługi ubezpieczeniowej oraz ich indywidualnych potrzeb. Szkolenia online, warsztaty stacjonarne oraz zadania poszkoleniowe poprzedziła bowiem ankieta sprawdzającą predyspozycje oraz preferowane obszary do rozwoju Doradców ubezpieczeniowych w ESBANKU. Trzeci etap programu objął podsumowania oraz integrację zdobytych w ramach programu wiedzy i umiejętności. O szczegółach działań opowiada jeden z twórców projektu, Tomasz Strzelewicz, Menadżer ds. Rozwoju Oferty Szkoleniowej oraz Trener Obszaru Bancassurance w TU Generali:
„Nasze spotkania koncentrują się na pracy nad relacjami handlowymi z klientami w zakresie ubezpieczeń, na podniesieniu ich jakości i efektywności oraz wzmocnieniu własnego autorytetu w kontakcie z klientem banku. Dodatkowym atutem przygotowanego programu jest jego uniwersalność, co oznacza, że poszczególne pomysły, narzędzia prezentowane podczas zajęć, bank może wykorzystywać również przy okazji pracy nad innymi tematami bankowymi”.
ESBANK uczestniczył w programie między lutym a kwietniem. Ostatnim elementem realizacji programu było czerwcowe spotkanie, podsumowujące wszystkie działania. Była to okazja do informacji zwrotnej dla kadry zarządzającej obszarem sprzedaży Ubezpieczeń w ESBANKU oraz krótkich warsztatów.
„Rozmawialiśmy, jakie dokładnie kompetencje rozwijaliśmy w programie, co intensywnie ćwiczyliśmy z ESBANKOWĄ grupą szkoleniową i dlaczego, czego można w przyszłości oczekiwać od uczestników programu, a w wielu przypadkach pracowaliśmy nad budowaniem świadomości roli ubezpieczeń w naszym życiu oraz pewnością siebie w rozmowie. Ponadto podczas warsztatów dla Dyrektorów oddziałów bankowych koncentrowaliśmy się na wykorzystaniu możliwości wsparcia swoich pracowników w zakresie pracy z Klientem oraz ubezpieczeniami. Mamy nadzieję, że całość projektu w trwały sposób wpłynie na przyszłe działania Doradców w środowisku bankowym. Dziękujemy za wspólną pracę!” – dodaje Tomasz Strzelewicz.
Miłym akcentem spotkania, które odbyło się w czerwcu 2023 r. w Centrali ESBANKU Banku Spółdzielczego, było przekazanie Dyrektorom Oddziałów dyplomów i nagród dla najbardziej aktywnych w programie Doradców Klienta.
Szkolenia objęte programem TU Generali realizował zespół: Manager Wsparcia Sprzedaży Justyna Lasota oraz Manager ds. Rozwoju Oferty Szkoleniowej Tomasz Strzelewicz. Całość projektu wspierała Dyrektor Makroregionu Południe – Joanna Balicka. TU Generali w 2023 roku działaniami szkoleniowymi w takiej formie obejmuje już 10 banków spółdzielczych. W przyszłości Towarzystwo chce jednak zwiększyć możliwości swojej oferty, by być konkurencyjnym i wyróżniać się na rynku ubezpieczeniowym.