Zmiany w obsłudze Klientów Oddziału Kleszczów od 4.04.2022
2022-04-04Zgodnie z zapowiedziami, od poniedziałku 4 kwietnia 2022 r. - po zrealizowanej w dn. 2-3 kwietnia 2022 r. pełnej integracji informatycznej ESBANKU Banku Spółdzielczego i Oddziału Kleszczów (dawny BS Kleszczów) zmianie uległa bankowość internetowa i mobilna, z której mogą korzystać Klienci Oddziału. Wszystkie zlecenia i dyspozycje mogą być teraz składane wyłącznie przez SGB24 i SGB Mobile (Klienci indywidualni) lub SGB24 BIZNES (Klienci firmowi i instytucjonalni).
- Aktualna jest wyłącznie strona www.esbank.pl – do której przekierowujemy ze zarchiwizowanej strony dawnego BS Kleszczów.
- Klienci Oddziału Kleszczów uzyskują dostęp do obsługi stacjonarnej we wszystkich lokalizacjach naszego Banku oraz do pełnej oferty ESBANKU Banku Spółdzielczego.
- WAŻNE Dla Klientów indywidualnych Oddziału Kleszczów dostępna jest nowa bankowość internetowa SGB24 i aplikacja mobilna SGB Mobile, w których można aktywnie zlecać przelewy i inne dyspozycje.
- Dla Klientów firmowych i instytucjonalnych Oddziału Kleszczów dostępna jest responsywna bankowość internetowaSGB24 BIZNES, która dostosowuje automatyczne widok do ekranu komputera lub smartfona, a także aplikacja mobilna Portfel SGB (podgląd historii karty firmowej i BLIK dla firm). SGB pracuje nad wersją aplikacji mobilnej dla Klientów firmowych.
WAŻNE!
- Tylko do 30.06.2022 r. możliwe jest korzystanie z tzw. pasywnego dostępu do archiwalnej bankowości elektronicznej Internet Banking https://online.bskleszczow.pl/ - gdzie można wyłącznie sprawdzić i pobrać historię rachunku (nie mam możliwości dokonywania zleceń). Przycisk logowania znajduje się na górze strony www.esbank.pl.
- Aplikacja mobilna Nasz Bank ma aktywną tylko funkcję logowania do IB.
- Posiadacze Profilu Zaufanego, z którego korzystają za pośrednictwem e-bankowości, aby płynnie korzystać z tej metody logowania do PZ, zobowiązani są do 17 maja 2022 r. zmienić dostawcę tożsamości w PZ na "ESBANK Bank Spółdzielczy w Radomsku". Szczegóły i poradniki znajdują się w zakładce "Pytania i odpowiedzi" i tutaj: >>INSTRUKCJA zmiany dostawcy tożsamości w PROFILU ZAUFANYM Oddział Kleszczów - do 17.05.2022 r.<<.
Więcej Pytań i odpowiedzi oraz wersji PDF korespondencji przekazywanej listownie Klientom Oddziału Kleszczów (dawnego BS Kleszczów) znajduje się na dedykowanej podstronie Łączymy siły - nowy Oddział Kleszczów