Spokój, rozwaga i bezpieczeństwo: Nasz Bank dobrze chroni Twoje pieniądze
2022-03-01W niektórych naszych lokalizacjach obserwujemy zwiększone zainteresowanie wypłatami w bankomatach i kasach bankowych. Na bieżąco uzupełniamy zapasy gotówki, ale właśnie ze względu na dużą liczbę wypłat – z powodów czysto logistycznych – miejscowo i czasowo mogą pojawiać się niedostępność bankomatów lub limity jednorazowych wypłat. O okresowych, elastycznych zmianach w zakresie obsługi Doradcy w placówkach informują Klientów na bieżąco. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.
Banknoty i bilon regularnie dowożone są do Banku przez wyspecjalizowane konwoje, pracujące zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Zwiększona liczba wypłat może powodować jednak opóźnienia w ich działaniu i okresowo wpływać na elastyczne zmiany w zakresie obsługi Klientów w częsci naszych placówek - co pozostaje bez wpływu na działalność całego Banku.
Warto też pamiętać, że zgodnie z praktyką wszystkich banków oraz obowiązującym u nas regulaminem, wypłata większej gotówki w kasie wymaga osobistego awizowania w kasie Banku z 2-3-dniowym wyprzedzeniem. W przypadku Klientów indywidualnych, standardowo dotyczy to wypłat powyżej 25 tys. zł. W przypadku Klientów firmowych standardowo maksymalna dzienna wypłata gotówkowa w kasie to 50 tys. zł. Aktualnie tymczasowo w niektórych placówkach mogą pojawiać się zmiany w tym zakresie, aby w danym dniu umożliwić wypłatę gotówki większej liczbie Klientów. Przelewy w Banku są realizowane na zlecenie Klienta przez Doradców Klienta bez limitów.
Tak jak wszystkie banki w Polsce, zgodnie z komunikatem Narodowego Banku Polskiego z 25 lutego 2022 r., dostępnym >> POD TYM LINKIEM <<, dysponujemy wystarczającą ilością gotówki, by całkowicie pokryć zapotrzebowanie naszych Klientów.
Przepraszamy za pojawiające się opóźnienia. Zapewniamy, że Państwa pieniądze są bezpieczne. Zachęcamy jednocześnie do korzystania z bezgotówkowych form płatności – kart płatniczych, aplikacji SGB Mobile, bankowości internetowej, Blika, Apple Pay i Google Pay. To wygodne i bezpieczne.
Naszym priorytetem jest zapewnienie bezpieczeństwa środków powierzonych nam przez Klientów. Niezmiennie Tak jak zawsze dokładamy wszelkich starań, aby obsługa naszych klientów była profesjonalna, a przede wszystkim bezpieczna. Prosimy nie ulegać plotkom oraz zachować rozsądek i spokój.
Przed dwoma laty, u progu pandemii koronawirusa, Spółdzielcza Grupa Bankowa doskonale poradziła sobie z obsługą Klientów. Również i dziś mogą Państwo na nas polegać. Wzajemność i wparcie dla naszych Klientów mamy wpisane w nasze spółdzielcze DNA.