Informacja w zakresie obsługi Klientów - ważny Komunikat KNF i NBP
2022-02-25Zgodnie z komunikatem Komisji Nadzoru Finansowego, w reakcji na pojawiające się plotki związane z dostępnością gotówki, informujemy, że polski sektor bankowy działa bez zakłóceń i realizuje wszystkie swoje funkcje wobec Klientów. Pełna treść komunikatu UKNF znajduje się TUTAJ.
Dodatkowo przekazujemy Komunikat Specjalny Narodowego Banku Polskiego, który informuje, że posiada wystarczające zapasy, w pełni umożliwiające pokrycie zapotrzebowania Klientów banków na pieniądz gotówkowy, natomiast z uwagi na zwiększoną skalę transakcji, w niektórych lokalizacjach, mogą występować opóźnienia w dostawie gotówki do bankomatów ze wzgędów logistycznych. Pełna treść komunikatu NBP znajduje się TUTAJ.
Jednocześnie zapewniamy, że nasze działania prowadzimy zgodnie z obowiązującymi procedurami. Środki zdeponowane w naszym Banku są bezpieczne. Spełniamy wszelkie wymogi, jakie obowiązują banki w naszym kraju.
Informujemy, że jednostkowe sytuacje, związane z okresowym wprowadzaniem elastycznych zmian w zakresie obsługi naszych Klientów, pozostają bez wpływu na cały Bank.
Przepraszamy za ewentualne niedogodności oraz zachęcamy do płatności bezgotówkowych.