Mobilne Przyspieszenie 2020 w ESBANKU w 3 krokach!
2020-07-27Nowoczesna, ekologiczna, wygodna i bezpieczna – taka będzie nowa oferta zdalnych usług ESBANKU Banku Spółdzielczego i Banków Spółdzielczych SGB, która zbliża się wielkimi krokami! Krok 1 – to nowa aplikacja mobilna SGB Mobile, którą można JUŻ instalować na smartfony i tablety! Krok 2 – to SGB ID, czyli profil zaufany i weryfikacja tożsamości online poprzez bankowość elektroniczną SGB24, zaś krok 3 – portal internetowy Moje dokumenty SGB. Poznaj je już dziś i sprawdź, jak zmieniamy się dla Ciebie!
Zapoczątkowane w 2019 roku Mobilne Przyspieszenie Grupy SGB nabiera prędkości! Po wdrożeniu wszystkich płatności mobilnych, dostępnych w Polsce, czas na nowości, które dają możliwość bezpiecznego i komfortowego korzystanie z szeregu usług, bez konieczności wychodzenia z domu, a także zadbania o środowisko naturalne. Bądź EKO razem z nami!
Krok 1 – SGB Mobile
Nowoczesna, funkcjonalna i wyróżniająca się na rynku aplikacja SGB Mobile to nowa jakość bankowości mobilnej dla naszych Klientów!
Już teraz można ją pobrać w sklepach internetowych Google Play i App Store! Zastąpi ona dostępną w naszym Banku od 2012 r. aplikację ESBANK24 Mobile (która zostanie wygaszona z końcem sierpnia 2020 r.), a docelowo – także aplikację Portfel SGB z BLIKIEM – łącząc i rozwijając ich funkcjonalności.
SGB Mobile daje komfort mobilnego i bezpiecznego zarządzania rachunkami, płatnościami, kartami oraz BLIKIEM i portfelami cyfrowymi Apple Pay i Google Pay z poziomu jednej aplikacji w telefonie. Można z niej korzystać nawet na 5 zaufanych urządzeniach jednocześnie, a wyróżnia ją wygoda logowania – 6-cyfrowym PIN-em lub biometrycznie (odcisk palca) – oraz zatwierdzania transakcji – także PIN-em. Ponadto już w pierwszej fazie udostępniona została dla Klientów unikatowa na rynku aplikacji bankowych funkcja – czyli zarządzanie płatnościami kartami za subskrypcje i abonamenty w sklepach i serwisach.
Ale to dopiero początek! SGB-Bank SA w ramach Mobilnego Przyspieszenia Grupy SGB pracuje nad rozwojem kolejnych funkcjonalności aplikacji. W następnych etapach dostępne mają być m.in. elektroniczna weryfikacja tożsamości i profil zaufany poprzez aplikację, przelewy BLKIEM na numer telefonu odbiorcy, usługa Autopay (płatności za przejazdy autostradami), zapowiadane są także konto na selfie oraz kredyt online. O wszystkich nowościach będziemy informować naszych Klientów na bieżąco!
Szczegóły dotyczące SGB Mobile znajdziesz TUTAJ.
Krok 2 – elektroniczna identyfikacja tożsamości SGB ID
SGB ID to bezpieczne i wygodne narzędzie do potwierdzaniu tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych w oparciu o dane z bankowości elektronicznej SGB24, którego dostawcą jest Krajowa Izba Rozliczeniowa. Już niebawem poinformujemy od jej dostępności dla naszych Klientów.
Dzięki usłudze można bez wychodzenia z domu:
- utworzyć Profil zaufany i korzystać z usług e-administracji przez Internet,
- podpisywać za pomocą Profilu zaufanego dokumenty w urzędach publicznych,
- identyfikować swoją tożsamość np. w firmach ubezpieczeniowych, placówkach medycznych – szczegółową listę firm znajdziesz na stronie KIR – mojeID.
Przy pomocy kilku kliknięć na dowolnym urządzeniu z dostępem do przeglądarki internetowej i w dowolnym czasie SGB ID pozwala Ci w bezpieczny sposób potwierdzić swoją tożsamość, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo i kontrolę nad przekazywanymi informacjami w oparciu o dane pochodzące z zaufanego źródła.
Krok 3 – Moje dokumenty SGB
Chcesz być zawsze na bieżąco oraz EKO, wspólnie z nami dbając o zmniejszenie zużycia papieru? Przyłącz się do naszej zielonej zmiany i wybierz elektroniczną drogę udostępniania dokumentów takich jak regulaminy, cenniki czy informacje o zmianie oprocentowania. Usługa stworzona dla Grupy SGB już niebawem będzie wdrożona także w naszym Banku!
Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii, z usługą Moje dokumenty SGB możesz mieć pewność, że przekazane przez Bank dokumenty są zawsze aktualne, niezmienione i bezpiecznie archiwizowane. A Ty będziesz miał do nich dostęp w dowolnym miejscu i czasie, z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu, nawet po zakończeniu współpracy z bankiem.
Wystarczy, że już dziś w placówce, a wkrótce także przez bankowość elektroniczną SGB24, złożysz stosowną dyspozycję. Umożliwi Ci ona zalogowanie się w Portalu Klienta – Moje dokumenty SGB
Szczegóły dotyczące usługi Moje dokumenty SGB znajdziesz TUTAJ.
#JesteśMYdlaCiebie i #MAMYtuWSZYSTKO! Zrób razem z nami 3 kroki do Mobilnego Przyspieszenia SGB 2020!