Zmiany w zakresie obsługi w placówkach od 2 kwietnia 2020 r.
2020-04-02W trosce o zdrowie naszych Klientów i Pracowników, a także z uwagi na konieczność opieki nad bliskimi przez część kadry Banku oraz realizację wytycznych rządowych, na bieżąco wprowadzamy kolejne, czasowe zmiany w zakresie dostępności placówek ESBANKU Banku Spółdzielczego. Od 2 kwietnia 2020 r. placówki Banku bedą dostępne dla Klientów według nowego harmonogramu. Szczegóły poniżej.
Zachęcamy Państwa do ograniczania wizyt w placówkach do tych niezbędnych oraz do zdalnego korzystania z usług bankowych, natomiast zasady obsługi naszych Klientów w placówkach dostosowujemy do aktualnej sytuacji.
Godzinowy harmonogram pracy placówek:
- 11:00-12:00 – obsługa Klientów 65+,
- 12:00-15:00 – obsługa ogólna,
- 8:00-16:00 – kontakt telefoniczny.
WAŻNE! Prosimy o bieżące sprawdzanie informacji o dostępności naszych placówek na stronie internetowej www.esbank.pl w zakładce Placówki i Bankomaty oraz na placówkach Banku.
Aktualnie czasowo wyłączone z obsługi są placówki:
- w Radomsku przy ul. Brzeźnickiej 38 (do dyspozycji Klientów są najbliżej zlokalizowane placówki w Radomsku: przy ul Sierakowskiego 11 - ERA Park, przy ul. Tysiąclecia 4 - Centrala, przy ul. Leszka Czarnego 23);
- w Kleszczowie przy ul. Sportowej 53 (do dyspozycji Klientów jest najbliżej zlokalizowana placówka w Lgocie Wielkiej przy ul. Radomszczańskiej 109);
- w Rząśni przy ul. Kościuszki 45 (do dyspozycji Klientów jest najbliżej zlokalizowana placówka w Pajęcznie przy ul. Wiśniowej 3).
Przepraszamy za ewentualne niedogodności.
Jednocześnie z uwagi na zagrożenie epidemiologiczne, w trosce o zdrowie Państwa oraz naszych Pracowników, uprzejmie informujemy o czasowych zmianach w zakresie obsługi Klientów.
PROSIMY O...
...ograniczanie osobistych wizyt w placówkach Banku do niezbędnego minimum.
Zachęcamy też do kontaktu telefonicznego przed wizytą w placówce. Lista placówek i dane kontaktowe znajdują się w zakładce Placówki i bankomaty - TUTAJ. |
|
...jednoczesne przebywanie w placówce wyłącznie tylu Klientów, ile jest czynnych stanowisk obsługi.
Nasi Doradcy dokładają wszelkich starań, aby proces obsługi trwał do 15 minut. |
|
...użycie dostępnych dla Klientów płynów dezynfekcyjnych oraz jednorazowych rękawiczek po wejściu do Banku.
Jednocześnie informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo, w naszych placówkach możliwe jest wprwadzanie krótkich przerw w obsłudze na dodatkowe działania higiniczne. |
|
...unikanie skupisk i zachowanie 2 m dystansu wobec innych osób zarówno w placówce, jak i podczas oczekiwania w kolejce przed Bankiem.
Prosimy też o stoswanie się do zaleceń służb sanitarnych. |
Dziękujemy za współpracę i wyrozumiałość.
Więcej informacji w zakładce JAK W CZASIE EPIDEMII DZIAŁAMY DLA CIEBIE?