Warto bezgotówkowo - zalecenia dla Klientów
2020-03-12W związku z zagrożeniem związanym z koronawirusem, zachęcamy do korzystania z płatności bezgotówkowych, przelewów internetowych oraz do telefonicznego kontaktu z placówkami Banku i Infolinią SGB24. Zalecamy taże maksymalne ograniczenie płatności gotówkowych.
Dlaczego #WartoBezgotówkowo?
Płatności bezgotówkowe, internetowe i mobilne, to nie tylko wygoda, oszczędność czasu i bezpieczeństwo transakcji finansowych. W aktualnej sytuacji, związanej z występowaniem koronawirusa w Polsce, ich wybór to także jedno z ważnych działań prewencyjnych, które może uchronić nas oraz innych przed zarażeniem się wirusem. Ich użycie jest bezpieczne dla wszystkich, ogranicza skalę rozprzestrzeniania się choroby. Płaćmy kartami lub mobilnie w placówkach handlowych i usługowych, starając się używać funkcji zbliżeniowej. O tym, że banknoty, których dotyka wiele osób, mogą przenosić bakterie i wirusy, przypomina także Światowa Organizacja Zdrowia (WHO).
Rekomendujemy też, by w miarę możliwości ograniczyć wizyty w placówkach bankowych do naprawdę niezbędnych. Do Państwa dyspozycji jest poczta elektroniczna lub telefony – jesteśmy zawsze do usług i chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.
W trosce o nasze wspólne zdrowie rekomendujemy także stosowanie wszelkich środków i zaleceń ochronnych przeciwko koronawirusowi. Ich szczegółowy opis znajdą Państwo na stronie https://www.gov.pl/web/koronawirus/porady
Jednocześnie przypominamy, że w ESBANKU Banku Spółdzielczym nasi Klienci mają możliwość korzystania z:
- płatności bezgotówkowych tradycyjną kartą – więcej TUTAJ;
- wszystkich dostępnych w Polsce płatności mobilnych: BLIK, Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay – więcej o aplikacjach TUTAJ;
- bankowości elektronicznej SGB24 oraz mobilnej ESBANK24 Mobile – więcej TUTAJ;
- Infolinii SGB24 – więcej TUTAJ – oraz kontaktu telefonicznego z Bankiem, także w zakresie obsługi bankowości elektronicznej SGB24 – dane kontaktowe naszych placówek znajdują się TUTAJ.
WAŻNE:
- W przypadku posiadania dostępu do bankowości elektronicznej SGB24 – wniosek o kartę płatniczą oraz BLIK można złożyć zdalnie, bez wychodzenia z domu! Wystarczy kliknąć w miniaplikację Zapytania i zmiany i wybrać właściwy wniosek.
- Nasz Bank nie pobiera opłaty za wydanie pierwszej karty do rachunku oraz za wydanie BLIKA.