Mamy tu wszystko – płatności mobilne też!
2019-10-21ESBANK Bank Spółdzielczy znajduje się w gronie mobilnych Banków Spółdzielczych, które oferują swoim Klientom korzystanie z nowoczesnych, wygodnych oraz bezpiecznych płatności telefonem i zegarkiem. Wraz z Grupą SGB zapraszamy Państwa do Mobilnego Przyspieszenia także poprzez startującą dziś kampanię, w której udowadniamy, że w polskich Bankach Spółdzielczych - mamy wszystko!
Od końca lipca BLIK i GooglePay, od początku września ApplePay, a od początku października – także Garmin Pay. To wygodne i bezpieczne usługi płatności mobilnych, z których już mogą korzystać Klienci ESBANKU Banku Spółdzielczego. Wspólnie z bankiem zrzeszającym SGB-Bankiem SA oraz Bankami Spółdzielczymi SGB konsekwentnie realizujemy strategię Mobilnego Przyspieszenia.
„Zgodnie z naszym hasłem – „jesteśmy dla Ciebie” – w ESBANKU Banku Spółdzielczym wychodzimy naprzeciw potrzebom Klientów oraz wyzwaniom współczesności. Dlatego obok tradycyjnych produktów i usług bankowych, stawiamy też na nowoczesne płatności mobilne. W dzisiejszych czasach telefon, tablet czy zegarek typu smart towarzyszą nam każdego dnia, czasem częściej niż portfel. Dzięki Blikowi, Google, Apple i Garmin Pay – teraz mogą go w bezpieczny sposób całkowicie zastąpić. Warto skorzystać z naszego zaproszenia do Mobilnego Przyspieszenia” – zachęca Prezes ESBANKU Banku Spółdzielczego, Jacek Zacharewicz.
Szczegóły naszej oferty znajdą Państwo we wszystkich placówkach Banku, na dedykowanej podstronie Aplikacje mobilne oraz na stronie SGB.
O tym, że nowoczesne usługi mobilne dzięki polskim bankom spółdzielczym są dostępne zarówno w dużych metropoliach, jak i małych miejscowościach, mobilne Banki Spółdzielcze komunikują w startującej 21 października 2019 r. ogólnopolskiej kampanii ph. „Mamy tu wszystko”, którą w ramach współpracy przygotowały i sfinansowały oba zrzeszenia Banków Spółdzielczych – Spółdzielcza Grupa Bankowa oraz Grupa BPS. Kampania objemie Internet oraz ogólnopolskie stacje telewizyjne i potrwa do 17 listopada.
Banki Spółdzielcze dostrzegają olbrzymi potencjał drzemiący w płatnościach mobilnych w naszym kraju. Na koniec I kwartału 2019 roku Polacy mieli ponad 2,1 mln kart płatniczych dodanych do urządzeń mobilnych, takich m. in. jak telefony komórkowe. Sprzyja temu fakt, że ciągle wzrasta liczba terminali akceptujących instrumenty płatnicze wyposażone w funkcję zbliżeniową w sklepach, restauracjach i punktach usługowych. Na koniec marca było ich w Polsce ok. 830 tys.
Dzięki wdrożeniu wszystkich rodzajów płatności mobilnych, Grupa SGB, do której należy nasz Bank, trafia do grupy banków, które oferują klientom pełne spektrum usług w obszarze mobilności.