Zaproszenie do składania ofert - audyt organizacyjny, intranet
2016-02-17W związku z realizacją projektu pn. „Wdrożenie rozwiązań CSR w obszarze relacji z pracownikami oraz środowiska naturalnego gwarantem konkurencyjności ESBANKU Banku Spółdzielczego”, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej, zapraszamy do składania ofert na wykonanie audytu organizacyjnego oraz dostarczenie i wdrożenie zintegrowanego systemu intranetowego służącego do elektronicznego obiegu dokumentów i informacji w ESBANKU Banku Spółdzielczym.
Przedmiot zamówienia stanowi element projektu realizowanego w ramach SZWAJCARSKO-POLSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY i projektu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości pn. „Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR)”.
Ofertę należy złożyć w terminie podanym poniżej na adres:
ESBANK Bank Spółdzielczy, ul. Tysiąclecia 4, 97-500 Radomsko, tel. 44 744 10 00, fax 44 744 10 01, e-mail: info@esbank.pl
Nazwa zapytania | Data publikacji oferty | Kod CPV |
Data składania ofert |
Pliki |
Zapytanie 1/2016
Wykonanie audytu organizacyjnego oraz dostarczenie i wdrożenie zintegrowanego systemu intranetowego służącego do elektronicznego obiegu dokumentów i informacji w ESBANKU Banku Spółdzielczym |
17.02.2016 |
48000000-8 79212000-3 72000000-5 |
26.02.2016 do godz. 14.00 |