To już dziś! Nowości w SGB Mobile!
2023-12-15Aplikacja SGB Mobile zmienia się dla naszych Klientów! Po pierwsze zmienia się jej front – jest jeszcze bardziej przyjazna i intuicyjna dla wszystkich użytkowników. Uwaga - także dla dzieci, które posiadają konto i aplikację SGB Mobile, teraz dostępną dla Klientów poniżej nich w wersji Junior! Nie zmienia się sposób logowania. Po nim każdy użytkownik SGB Mobile będzie mógł dopasować wygląd pulpitu do swoich potrzeb i przyzwyczajeń. Dla Użytkowników SGB Mobile na telefonach z systemem Android usługa włączana jest stopniowo, poczynając od 15 grudnia 2023 r. Nowością w naszej aplikacji są także powiadomienia push dla działań kartowych oraz usługa Twoje wydatki i paragony.
Personalizacja
Najnowszą wersję SGB Mobile można spersonalizować w trzech obszarach:
✅ dostosować pulpit,
✅ pasek szybkich akcji,
✅ ustawić motyw w ulubionym kolorze.
SGB Mobile dopasuje się też automatycznie do trybu ciemnego, jeśli klient używa go w swoim smartfonie.
Personalizacja aplikacji SGB Mobile dotyczy wszystkich użytkowników. Również aplikacja w wersji dla dzieci i młodzieży zyskała nowy, atrakcyjny wygląd. Nowe ekrany w ofercie SGB Junior wprowadziło już blisko 50 Banków Spółdzielczych SGB, w tym nasz Bank.
SGB Junior – oferta dla najmłodszych
Wersja SGB Mobile dla najmłodszych - SGB Junior - dostępna jest nawet dla tych dzieci, które nie mają jeszcze 13 lat. Młodzi klienci zobaczą w aplikacji sympatyczną maskotkę lisa Sola, który przeprowadzi ich krok po kroku przez funkcjonalności aplikacji. Najmłodsi mogą wybrać swój awatar, dostaną też animację sejfu. Dla rodziców udostępniamy panel rodzica, który umożliwia im kontrolę nad finansami swoich dzieci. W tym miejscu każdy z rodziców może podejrzeć wpływy i wydatki oraz transakcje, zarządzać limitami kartowymi oraz BLIK.
Aplikacja SGB Junior z BLIKIEM dostępna jest już dla sześciolatków, które posiadają konto w naszym Banku. To doskonałe narzędzie, by wprowadzać swoje dzieci w świat finansów. Konto dziecka i rodzica w jednym banku to m.in.:
- Bezpieczeństwo – to Ty decydujesz, jak dziecko może korzystać z karty, jakie ma limity, możesz wyłączyć BLIKA, dezaktywować aplikację dziecka jeżeli np. zgubi telefon.
- Edukacja finansowa – nie musisz już dawać dziecku gotówki, bo może posługiwać się kartą i BLIKIEM. Możesz nauczyć je robić przelewy, opłacać samodzielnie jakieś drobne zobowiązania.
- Zachowanie kontroli – widzisz wydatki dziecka, masz podgląd do produktów i historii transakcji (konta, karty, BLIKA), a w przypadku dziecka poniżej 13 lat akceptujesz wybrane dyspozycje np. przelewy.
Szczegóły aktywacji aplikacji przez Rodzica, który posiada konto w ESBANKU Banku Spółdzielczym, prezentujemy w animacji i Przewodniku dla Rodzica KLIKNIJ TUTAJ oraz Przewodniku dla Dziecka KLIKNIJ TUTAJ.
W drożenie nowej wersji aplikacji SGB Mobile przez nasz bank zrzeszający SGB-Bank S.A. nastąpiło po testach Family&Friends z udziałem m.in. Pracowników ESBANKU Banku Spółdzielczego wraz ze swoimi dziećmi.
– Nowe technologie – przyznaje Błażej Mika, wiceprezes SGB-Banku S.A. – sprawiają, że nie tylko idziemy za klientem, ale też reagujemy na jego oczekiwania. Stwarzamy możliwość stałego korzystania z naszych usług niezależnie od wieku, miejsca, czasu i okoliczności. Aplikacja SGB Mobile zmieniła swój wygląd, dzięki temu jest jeszcze bardziej przyjazna w użytkowaniu, także dla najmłodszych. Nowe ekrany w połączeniu z kolorowymi, kartami płatniczymi z całą pewnością zachęcą ich do tego, że zostaną z nami na dłużej.
– Zmieniliśmy wygląd pulpitu naszej aplikacji. Teraz każdy może go spersonalizować zgodnie ze swoimi potrzebami. Wprowadziliśmy także tzw. tryb dark mode – mówi Artur Józefowski, dyrektor Biura Bankowości Mobilnej i Internetowej SGB-Banku SA – Jednocześnie cały czas pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami. Już teraz mogę zdradzić, że w 2024 roku planujemy wdrożyć w SGB Mobile funkcję skarbonki (oszczędzania), prośbę o przelew BLIK, możliwość doładowania telefonu czy też e-vouchery i przelewy do realizacji z przyszłą datą. W połączeniu z atrakcyjnym i funkcjonalnym pulpitem SGB Mobile jest aplikacją, która pozwala swobodnie i skutecznie bankować. Jednocześnie zapewniamy klientom intuicyjny dostęp do najważniejszych z jego perspektywy produktów i usług – dodaje.
Zalety nowego wyglądu pulpitu w SGB Mobile pokazuje animacja, którą opublikowaliśmy tutaj: KLIKNIJ W LINK. Poniżej prezentujemy animację dotyczącą aktywacji SGB Junior.
Powiadomienia push
Powiadomienia push to krótkie wiadomości, docierające do odbiorców o dowolnej porze. Pozwalają na aktywną komunikację z Klientami i podnoszą poczucie bezpieczeństwa – Klient wie na bieżąco o wszystkim, co dzieje się z jego kartami. Dzięki nim Klienci będą informowani o najważniejszych zdarzeniach okołokartowych, tj.:
- wydaniu nowej karty online
- aktywacji karty
- zmianie PIN-u
- wypłacie gotówki kartą z bankomatu
- płatności kartą
- blokadzie karty
- odblokowaniu karty
- zastrzeżeniu karty
- dodaniu karty do cyfrowego portfela
- odrzuconej transakcji dokonanej kartą
- zmianie metody autoryzacji w usłudze 3D Secure
- zmianie dziennych limitów transakcyjnych.
Twoje wydatki i paragony
Zastanawiasz się na co wydajesz swoje pieniądze? Z SGB Mobile bez problemu znajdziesz odpowiedź. Na podstawie historii transakcji i dodawanych zdjęć paragonów zobaczysz swoje wydatki z rachunku osobistego podzielone na kategorie. Wybierz okres (tydzień, miesiąc, rok) i zobacz analizę wydatków na wykresie i w formie opisowej. Możesz sprawdzić ile wydałeś w danym okresie, przechować zdjęcie paragonu przez 5 lat, dodać datę zwrotu towaru lub okres gwarancji, tak by w przyszłości sprawnie odnaleźć potrzebne dane. Szybko i łatwo zapanuj nad swoim budżetem domowym.